Shipping information

Shipping:

SHOEBALOO ships to all countries within the European Union.

Dispatch within 1 to 3 working days
SHOEBALOO strives to send the products within 1 to 3 working days after confirming the order, but guarantees that the order will be shipped within 7 days at the latest, unless a longer period was agreed upon.

The dispatch of products will occur through PostNL. As soon as the products are sent, you are informed thereof by e-mail. This e-mail includes a ‘track and trace code’. Our customers within the Netherlands are obliged to sign when receiving the order, as result of the high value of the cargo.

If you are not home when the order gets delivered, PostNL will try to deliver the order the following day. PostNL will try to deliver the order twice. If PostNL is not able to deliver the order for the second time, you will receive a note from PostNL. With this note, you can pick up the order at the nearest post office. 

The risk of damage and/or loss of products lies with SHOEBALOO until the moment of delivery, unless expressly agreed upon otherwise.

Shipping costs

Shipping within the Netherlands is free for all our Loyalty members and shipping within Europe is free for our Loyalty Silver members. For more information, see https://shoebaloo.nl/loyalty/program-and-benefits.

The shipping costs for delivery within the Netherlands are €6,95. For delivery within the European Union, the shipping costs depend on the selected country. Please contact our Customer Care team at customercare@shoebaloo.nl for the exact costs per country.

VAT
All prices shown on shoebaloo.nl include Dutch VAT.

Returns & exchanges
Please make sure you read our Returns & Exchanges policy before ordering at SHOEBALOO.

 

Nederlands

Bezorgen:  

SHOEBALOO bezorgt je bestelling in alle landen binnen de Europese Unie.

Verzending binnen 1 tot 3 werkdagen                                                           

SHOEBALOO streeft ernaar de producten binnen 1 tot 3 werkdagen na bevestiging van de bestelling te verzenden, maar garandeert dat de bestelling uiterxlijk binnen 7 dagen wordt verzonden, tenzij een langere periode is overeengekomen.

De verzending van producten vindt plaats via PostNL. Zodra de producten zijn verzonden, word je hiervan per e-mail op de hoogte gebracht. Deze e-mail bevat een 'track & trace-code'. Onze klanten binnen Nederland zijn verplicht te ondertekenen bij ontvangst van de bestelling, vanwege de hoge waarde van de bestelling.

Als je niet thuis bent wanneer de bestelling wordt afgeleverd, probeert PostNL de bestelling de volgende dag af te leveren. PostNL probeert de bestelling twee keer te bezorgen. Als PostNL de bestelling voor de tweede keer niet kan leveren, ontvang je een kaartje van PostNL. Met dit kaartje kan je de bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

Het risico van beschadiging en/of verlies van producten berust bij SHOEBALOO tot het moment van bezorging, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Verzendkosten                                                                                                                      

Het verzenden binnen Nederland is gratis voor al onze Loyalty members en het verzenden binnen Europa is gratis voor onze Loyalty Silver members. Zie voor meer informatie https://shoebaloo.nl/loyalty/program-and-benefits.

De verzendkosten voor bezorging binnen Nederland bedragen €6,95. Voor het verzenden binnen de Europese Unie zijn de verzendkosten afhankelijk van het geselecteerde land. Neem contact op met onze klantenservice op customercare@shoebaloo.nl voor de exacte kosten per land.

BTW                                                                                                                                           

Alle prijzen op shoebaloo.nl zijn inclusief Nederlandse BTW.

Ruilen en Retourneren                                                                                                       

Zorg ervoor dat je onze Ruil en Retourvoorwaarden leest voordat je bij SHOEBALOO bestelt.